Saturday, April 13, 2013

Nod Along!

(Cream, SIMS, Kangnam and 5Zic)

Scroll down for the english version of this post.

Suunnitelmissa oli kirjoittaa M.I.B:n uudesta kappaleesta vasta kun mini-albumi tulee postissa, mutta en jaksanut odottaa vaan oli pakko päästä kirjoittamaan tästä heti. M.I.B (Most Incredible Busters) on siis neli henkinen hip-hop ryhmä Tiger JK:n perustamasta Jungle Entertainmentista, jonka artisteja ovat mm. Yoon Mirae, Leessang ja MFBTY. M.I.B teki debuutin vuonna 2011, G.D.M (Girls, Dreams, Money) nimisellä kappaleella ja olen seurannut heitä siitä asti. He eivät ole yhtä suosittuja kuin kpop ryhmät, mutta tämä ryhmä on todella lahjakas ja olen varma että heistä tulee vielä super suosittuja.
Money In the Building on siis M.I.B:n uusimman mini-albumin nimi ja Nod Along! on tittle song. Minun mielestä Nod Along! on yksi parhaista kappaleista koskaan ja se on ollut minulla repeatilla jo kolme päivää, niin täydellinen kappale on. En pitänyt Creamin autotune laulu kohdasta aluksi, mutta kun totuin siihen, aloin nauttimaan hänenkin kohdastaan. Kangnamin, joka on siis main singer, ääni erottuu todella paljon usein kuulemistamme äänistä kpop lauluissa, mieleen tulee heti Japanilainen laulaja. Kangman on puoliksi Japanilainen ja puoliksi Korealainen, joten se ehkä selittää miksi mieleen tulee Japanilainen XD SIMS ja 5Zic ovat lempi jäseneni, kiitos Nod Alongin. Heistä on tullut todella hyvän näköisiä ja SIMS on laihtunut todella paljon verrattuna heidän debut aikaan. 5Zic näyttää paremmalta kuin koskaan, He's freaking HOT!!! SIMSin ja 5Zicin räppi on joitan niin mahtavaa enkä pysty olla toistamatta heidän kohtiaan. Rakastan kunnon räppääjiä ja räp lauluja (Korealaisia), eikä ole ihme miksi tämä laulu on mielestäni niin hyvä. Kpop räppärit, ottakaahan malli M.I.Bistä!

Muita todella hyviä kappaleita M.I.Biltä, jotka kannattaa kuunnella on Only Hard for Me, The Fallen Flower, Hello Goodbye ja Say My Name (Kangnamin soolo).

Toivon todella että Lee Hin ja Infiniten levyt tulevat maanantaina, haluan päästä kirjoittamaan niistä. Parin viikon aikana on myös tulossa postaus Teen Topin No.1 albumista sekä tietenkin M.I.Bn mini-albumista.

Kirjoitan muuten nykyään myös postaukseni englanniksi sillä suurin osa online ystävistäni ovat muualta maailmasta :P



Ke ke ke. This is my first blog post in english! Welcome to read Exotic Inspirit blog writen by WonderBinnie (Janna), I hope you enjoy this blog and leave comments. My grammar may not be the best, but I will try hard to make this blog enjoyable. If you want me to translate my previous posts, do tell me and I'll translate them when I have time. Most of the previous posts are about the albums that I have bought.

I had planned to write about M.I.B's new tittle song after my mini-album arrives in post, but I couldn't wait any longer, I had to get to write about this awesome song right now. If you don't know M.I.B yet, they are four membered hip-hop group from Tiger JK's Jungle Entertainment which is also the home of Yoon Mirae, Leessang and MFBTY. M.I.B made their debut in late 2011 with a song named G.D.M (Girls, Dreams, Money) and I've been following them ever since then. They are not as popular as kpop idols, but this group is super talented and I'm sure that they will become BIG in future.

Money In the Building is their just released mini-album and Nod Along! is the tittle song. I think that Nod Along! is one of the best songs I've ever heard and it's been on my repeat for three days now. I can't get enough of the song, everything on it is so perfect. First I didn't like Cream's autotune part so much, but soon I got used to it and started to enjoy it. Kangnam's voice is really different from what we usually hear in kpop songs and when I hear his voice, I think about Japanese singers. Kangnam is actually half-Japanese so that may explain a lot. SIMS and 5Zic are my favorite members, thanks to this song and I can't believe how good looking they have turned. SIMS has lost some weight and 5Zic is freaking HOT. Their rapping in the song is just awesome and I want idols to learn from them. That is what you call rapping! I really love good rap parts and songs, so it's no wonder that this song is my fave, also fave song from M.I.B.

Other really good songs from M.I.B are Only Hard for Me, The Falling Flower, Hello Goodbye and Say My Name (Kangman's solo)

I have ordered Lee Hi's First Love and Infinite's New Challenge (two of them) albums, so I'm going to write about them soon. Also in few weeks there will be post about Teen Top's No.1 album since I ordered it couple days ago from kpoptown, not to forget M.I.B's mini-album.




Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

No comments:

Post a Comment